Dagen-efter-fest

Igår var det en mycket trevlig afton, såg många gamla ansikten och tyvärr några jag helst inte velat se alls. Men det gjorde mig inte så mycket. Först var det tårt-kalas som sedan blev lite förvirrande med glas och ölburkar överallt. Jag kan bara skylla på en och det är.. adnan. Han tycker om att fylla folk, helst alla på festen och det lyckas alltid. Men det slutade lika snabbt igen för som ni vet så har det här ordet fest blivit något dåligt i mina öron och jag ser hellre fram emot att titta på film, helst sånna jag kan utantill. Här har ni mig: tonåringen-utan-liv. haha hahha. Nej ska inte vara elak mot mig själv men nu måste jag bli människa igen och ta en dusch, man är ju inte som snyggast idag..

image642


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0