14 Januari

Sov ingenting inatt, var helt pigg. Har ändrat schema i hjärnan under helgen haha ;p Sitter med Johan i text redaktionen och har håla ;/ riktigt tråkigt. Ska snart ha svenska :) Jag vet, lite störd är jag som tycker om svenska? Haha. Hade spanska prov idag och jag fick fan riktigt jävla bra resultat, plus poäng till mig! Har typ haft 1 poäng varje gång innan haha. Jag tror jag är sjuk och det är nu pappa ska tycka synd om mig och bädda ner mig i sängen med en godis påse och en bra film som han hyrt ;) Men idag fyller han år så det blir inget jävla uppassande på mig. Blir nog jag som måste massera hans fötter och pilla han i håret, jag ser verkligen fram emot kvällen idag? Hm, eller inte. Men nu måste jag pysa på min lektion. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0