.

Det har hänt igen, jag har råkat ändra på tiden och nu för tiden sover jag på dagarna och är vaken om nätterna. Somnade sju i morse efter att ha sett Bridget Jones 2 gånger och ändrat min blogg ungefär 100. Fast blev ganska nöjd. Visst? :) Jag fryser röven av mig, det har hänt något med min kropp. Jag brukar aldrig frysa och nu sitter man här med halsduk och vantar vid datorn haha, panodil nästa. Om bara snön kommit så hade jag kunnat bygga mig en iglo eller något och levt i den med nudlar. Hade tänkt springa till konsum och köpa en trisslott och vinna några miljoner men jag orkar inte. Jag har ändå aldrig tur i spel så vafan! Jag lovar er att om jag nu bara hade sprungit så hade jag varit miljönär nu. Eller om cirka 20 minuter. Jag har även fått för mig att jag ska banta, släng det där skippa diet, bli fet i väggen för här kommer jag! Har klarat 2 timmar nu fast jag måste erkänna att chipsen framför mig ser jävligt frestande ut, dom skriker typ ät mig.

               

Här ser ni en bra kopia på mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0