29 Januari

Hade nyss ett långt samtal med mitt hjärta Jennie. Hon fyller år på torsdag och som ni vet är jag en planerare och måste veta ungefär i detaljer om vad som händer. Blir utgång verkar det som och jag har faktiskt inte varit ute och festat i helsingborg på 2 månader? Fan vad tiden har gått snabbt, men den gör ju det när man har roligt :D Men någon tequila blir det inte för jag är sjuk mot den haha. Jag blir knäppare än knäppast då ;p Jag vill handla ett par blåa byxor, helst gula men det finns nog inte. Någon som vet var gula byxor finns? Jag är i desperat behov av ett par.
image605


Kommentarer
Mim'z

Hey, har du kollat på ellos.se? Dem har färg-gladabyxor i rengbågens alla färger. Perfekt för den kommande sommaren ;)

2008-01-30 @ 01:56:07
URL: http://mimmiiii.webblogg.se
ägaren

nej, jag ska kolla det direkt nu :) tack!

2008-01-30 @ 13:46:39
URL: http://angeliya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0