30 Januari

Innan satt min pappa klistrad framför tv:n och tittade på kalla fötter, varje kväll! Jag började reta honom att han inte hade något liv men vet ni vad det värsta är? Nu är det jag som sitter fram till tre på natten och tittar, sen när jag vaknar tar jag med mig täcket till tv:n och fortsätter.. och ja, ni får säga att jag inte har något liv haha för det har jag verkligen inte för tillfället. Nu pratar min syster om kladdkaka på msn och hela min mun vattnas, måste ut i köket och baka direkt! :)

Föresten, antingen är jag dum eller är detta läskigt :D
http://www.quizyourprofile.com/guessyournumber.swf

                              image610

Läste nyss Ken Rings blogg. Hade nästan glömt bort att han fanns för ett tag sedan tills jag såg hans video bryter tystnaden. Man får gåshus överallt och sitter bara och ler, hans barn är verkligen söta och nu när man läst hans blogg så hoppas jag verkligen att allt löser sig för honom med tanke på hans dotter Rebecka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0