4 Januari

Och nu så börjar allting om igen, ny kula, bollen rullar vidare och ja, ni förstår poängen! ;p
Det är fredag och jag dricker min cola utan alkohol ikväll, jag ska stanna hemma och titta på Bridget Jones. Vad kan vara bättre än en fredag med denna kvinna? Hon är ett mirakel som har svar på det mesta och ja, jag känner igen mig väldigt ofta i henne.. och jag förstår aaabsolut inte varför? haha. Jag har bott hos baby hela veckan så igår blev det att jag kom ut i civilisationen. Den bestod av Jennie, Robin, Anthalya & Jazon :) Det blev mtv, mtv och väldigt mycket mtv där vi alla hade allsång och sjöng med så fint vi kunde. Krig var det också, och film time, men vi såg aldrig så myket film, eller jo men vi stängde av efter 10 minuter varje gång för det blev bråk om vilken film vi skulle se, haha eh slå oss? :D Somnade sju i morse efter att ha planerat med Anthalya om England resan vi ska göra efter sommaren. Hoppas det blir av, hade varit roligt faktiskt, och mina planer är att stanna där lite längre än semster? :) Vem vet, kanske blir engelsk man? FAST.. måste byta namn till mitt andranamn isåfall haha Therese, kan ju för fan inte bli kallad Pitra? Dom jävlarna kan ju inte säga bokstaven e normalt.   / ♣  angeliya.
  
          image455



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0