7 Januari

Första dagen i skolan idag och jag kan inte säga annat att det gick skit bra?! :D Fick reda på en massa betyg idag och det var mycket bättre än jag trodde. Åkte hem med Hannah efterskolan. Spelade in några film dagböcker haha men jag kan ju aldrig vara seriöst, sitter mest och skrattar i kameran och gör fula miner, men till sist när Hannah hade fått lämna rummet så gick det bra ;) Lagade sen pannkakor och tittade på resor inför sommaren. Och nu sitter jag hemma hos mamma. Dom har lagt nytt golv i hela huset och det är super fint, sånt golv jag önskat mig hela tiden! Kan äntligen gå barfota på golven igen haha, min jävla trä fobi ;p Men nu ska jag göra varm choklad med vispgrädde och titta på film med mamma och Juan. puss :x

                             image485


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0