8 Januari

Idag fick jag inte tummarna ur röven, vaknade klockan 15.ΟΟ istället. Trög? Ja :D Har sysselsatt mig hela dagen att göra absolut inget nödvändigt. Jag var arg innan, bråkade med en tant från bjuv. Helt störd. Förlåt, men jag har aldrig tyckt om bjuv :$ haha. Nu tycker jag att alla gör vågen för mig, ja exakt, bara mig! Jag håller på att sluta röka och det går bättre än någonsin, har inte ens rört en ciggarett idag! :D Plus att jag inte rört alla go saker som befinner sig i detta hus. Det är nu ni ska säga, gud vad du är duktig petra.. Jag bugar och niger för er haha. I helgen blir det nog middag med tjejerna från högstadiet och sen kommer min älskling till mig :) Kan inte bli en bättre helg. Sen ska vi fira pappa på söndag som fyller år. Hipp hipp hurra!!

Någon som är väldigt generös och som vill hamna på min snäll-lista? :) (jävlar vad det är många saker man ska göra då haha) men ge pengar till dom fattiga, alltså mig, så jag kan få åka med alla dom andra små barnen utomlands i sommar :
                image486


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0