5 juli

igår var det en halilulija dag! allting var bra från 08.00 till 03.00! ;p haha. åkte direkt efter jobbet till malmö med malin och nova. :) vi skulle shoppa loss på mobilia. jag hittade allt jag ville ha, och då menar jag verkligen allt! lägger upp bilder senare. efter det körde vi vidare till centersyd, jag blev helt kär i affären newyork! hittade en jävla massa saker där! är inte sånna dagar underbara? :D

väl hemma hos malin färgade vi mitt hår och försökte komma på vad vi skulle göra? alla våra vänner är bortresta så det blev bara vi två på tumanhamn. så vi bestämde oss för att festa! inte helt fel även om jag lovade att jag aldrig mer skulle dricka. nu ska jag inte säga så mer, för jag håller det ändå inte, haha! anyway, förfest hos mig och sen gick vi ner till crom där vi träffade allt & alla. jag hade rikitgt roligt! :D

                              
              
                            
             
                                                      tack babe för en great kväll! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0