andra november

jag måste veta en sak, för jag tänker inte ringa sjukhuset och skämma ut mig! är det farligt att dricka gammal läsk? missförstå mig nu inte, jag har inte sparat öppnade läskflaskor under sängen som jag tar fram ibland utan när jag nyss var på middag hos min pappas förlovningsbrud så drack jag julmust, överlycklig att dom säljer det igen! efter ett tag berättar hon att den läsken är från förra julen men det har inte varit öppnad så därför är det inte farligt. jag säger det bara, snart ringer jag min pojkvän och storbölar som en treåring och ber han komma hit och ta hand om mig så mycket som det svider i magen! kan jag ha ätit för mycket eller är det farligt att dricka gammal läsk?


Kommentarer
Anonym

Du kan räkna med att du har ungefär 4 dagar kvar i livet.. kolsyra är inget att leka med

2008-11-03 @ 17:37:49
Anonym

de sa precis på nyheterna att de avled 3 personer ikväll pågrund utav gammal julmust....... be strong

2008-11-03 @ 17:46:19
Anonym

ANMÄL FÖRLOVNINGSBRUDEN.. att "glömma" berätta att läsken är urdatum är ett gammalt knep från de tidiga 60 talet.. läsksugna 19åriga flickor dog på den tiden som flugor

2008-11-03 @ 17:48:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0