sjuttonde november

jävla sverige. varför föddes man inte i en rik familj som gärna torkade sig med tusenlappar. bott i miami, suttit på balkongen med en drink i handen samtidigt som man hade massa människor som passade upp på en. jag föddes helt fel, det märker jag nu! haha. om inte livet i sverige förändrar sig inom några år så är det adjökens sverige och hola utlandet! imorgon ska jag också ut och åka, fast inte så långt, jag ska till malmö tillsammans med hannah :) vi ska shoppa och mysa, ska även äntligen hämta min dator!



Kommentarer
Petrich

MIAMI <3

2008-11-18 @ 11:40:49
URL: http://petriiich.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0