tolfte november

vilken människa äger inte en temp? vill man inte veta hur hög feber man har?  min mamma äger ingen. när jag frågade efter tempen så tittade hon på mig och sa att det är bara nördar som behöver en temp. hahaha. jag är en supernörd isåfall för jag tittar min temp nästan hela tiden. måste jobba imorgon även om jag känner mig sjukare än på länge. brukar aldrig vara sjuk, sist jag var riktigt sjuk var när jennie fyllde 18 år. alltså snart två år sen. haha, snacka om att jag är en frisk nötkärna :D känns som att jag gjort något fel, får lätt ångest när något hänt. men just nu vet jag inte vad som hänt och det är extra störigt för då kan jag inte göra något åt det. hade velat ha baby bredvid mig nu, hans pussar hjälper alltid!

föresten, ett nytt onoff öppnar i malmö imorgon så just nu står min syster och hennes sambo längst fram i kön för att köa in. de säljer nämligen ut tio stycken bärbara datorer för bara 1000;- de ska handla en till mig också! :D så jävla lycklig jag blir. har velat ha en skit länge. och denna har cd-brännare och hela köret.

                                 



Kommentarer
Alexandra Arvidsson

Har du gått och gift dig?

2008-11-19 @ 16:37:12
URL: http://alexandraarvidsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0