tredje april

min födelsedag blev jättebra! :) vaknade upp hemma hos malin där jag tryckte i mig lite tårta. kom sedan till jobbet där rebecka överraskade med en massa snyggt. fick presenter och tårta där med :D blev fika och restaurang på kvällen. mysigt. tack alla! <3 sen i onsdags åkte vi till malmö för att handla lite smink. älskar den affären, för samma pris får man dubbelt så mycket. blev restaurang där också, vi rullade ut, haha. på kvällen blev det restaurang.. igen.. fast med min familj :) mycket firande, men sånt gillar jag.

jag har kommit en liten bit på vägen, enligt min beräkning så skulle jag ligga i soffan och slappa fram tills mina gäster kom, men så fel man kan ha. kom precis hem från väla, var där med malin och inhandlade allt till ikväll :) påsarna står fortfarande ouppackade på bordet och min resväska stor på golvet.. empty.. jag borde ha packat igår men hade inte tid, haha. har en jävla massa att göra fram till sju och ändå sitter jag här ;p för er som inte hänger med så har jag precis fyllt år och ikväll ska det firas! :D om vi ska vara helt ärliga så är jag lite pirrig i magen, inte bara för ikväll utan för imorgon åker vi till london.



                                                
                                     
                                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0