fjärde augusti

hejsan :) vilken seg dag detta har varit! känns som att den aldrig skulle ta slut på jobbet. kom precis hem till mina älsklingar, men ska lämna dom nu för att köra hem till malin och färga hennes hår. vi med våra hår! haha. alltid något som ska färgas eller fixas ;p måste inom maxi också, får passa på nu när man har fixat bil för ett dygn, haha. imorgon fyller min mamma år. det ska vi fira med att åka båtarna! :D dom har jävligt god mat, ska frossa! haha. kommer inte kännas som att jag är ledig imorgon, har en massa saker att göra, but a man gotta do what a man gotta do! hörs inatt.

drömde föresten världens sjukaste dröm inatt, jag vaknade av att jag grät som ett litet barn. malin och mathias var med i drömmen och så födde jag ett barn?! en liten flicka. dom gav mig barnet i en lucka och sa "här har du henne!" haha. sjukt?! minns att jag sträckte fram henne till mathias och sa att hon var det finaste som fanns och så började jag gråta! jag drömmer alltid drömmar som utspelar sig i verkligheten. mina vänner är alltid med osv. sjukt! haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0