tjugoandra december

det spökar hemma hos mig!!! jag är helt seriös, och det blir inte bättre när jag bor mitt emot en kyrkogård! min morbror kom hit för att hämta ett bord jag hade i mitt föråd. när vi kommer upp dit så är nyckeln till låset borta från min knipa, har aldrig tagit av den och den kan inte trilla av för den sitter fast hårt. förbannad blev jag så sprang och hämtade en hammare för att bända upp skiten, men när vi kommer upp igen så är låset öppet? fattade ingenting. jag brukar inte bli rädd och tror egentligen inte på spöken, men detta är sjukt. hör konstiga ljud i lägenheten. hahaha, hatar när jag blir sån här. men visst är det läskigt. har tittat under sängen ett antal gånger nu men där finns ingenting. tänk så är mina grannar några idioter som vill åt alla mina skor i förådet? för har typ ingenting mer där? haha. något positivt blev det i alla fall, dom fick sitt jävla bord! haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0