tjugoförsta december

sitter och trycker i mig kyckling verona nu, ska tacka min pappa extra mycket för att han fixade det till mig! är beroende nu, haha. har jobbat hela dagen men är inte ens lite trött så matte och emma kommer hem till mig och så blir det mys med film och gottit! :D fick veta en väldigt bra nyhet idag, jag är ledig både på nyårsafton och dagen efter! :D wiho. har tjatat på min chef om att vi ska ha stängt haha men hon fixade det på ett annat sätt. tummen upp för henne! har tagit ledigt mycket nu känns det som? men det är skönt att vara ledig nu på jul, fast och andra sidan så måste jag spara pengar till resan. yes, tänkte ta en flygtur någonstanns. puss på mig! ska slänga i mig en kopp kaffe till nu innan jag ska ner och möta dom. ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0