elfte januari

ligger fortfarande i sängen. har inga planer som helst att kliva upp idag! enbart för att gå till kylskåpet. blev utgång igår också, lite mycket på senaste tiden men det har bara blivit så. igår hade jag jätteroligt iaf :) var meningen att vi på jobbet skulle gå ut för att fira att fatte kommit in på sin skola :D slutade med att vi firade.. utan fatte. haha, eh? men vi hade roligt iaf. jag har blivit beroende av hamburgare, från kiosker. tryckte i mig en 200g igår, haha. gottigt! ska leta efter något i kylskåpet nu och sen kanske packa? jag har nog inte förståt att vi ska åka om två dagar!!! :D bye sweden.

                     
                     
                                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0