fjärde december

nu var det klart! har precis rensat mitt rum på allt skit. något jag borde gjort för ett bra tag sen. men, bättre sent än aldrig. nu ligger det i min papperskorg där det hör hemma. jag brukar spara på saker och minnen, men denna gången blev det tvärtom. egentligen tänkte jag mysa hemma hos malin idag. slinga mitt hår och lite sånt :) tog nämligen ut mitt löshår igår, skickar tillbaka det imorgon. tänker inte betala för något skit. så nu ska jag äntligen färga håret igen! men det blir nog att jag slingar det själv för jag orkar inte ens röra min röv till bussen ;p ska kolla igenom allt nu, en vecka kvar tills vi åker! :D bye sweden!


love you mum!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0