lägg inte pengar på kicks!

vill bara upplysa er om ifall ni hade tänkt handla hårfärg på kicks i helsingborgs centrum, den som ligger bredvid lagerhaus. jag har precis färgat håret brun/rött, men tyckte det lyste lila i solen så ville färga bort det. ville inte riskera att exprimentera med håret så jag bad om hjälp utav en i personalen som är frisör.. frisör?! jag sa tydligt till henne, jag vill varken ha mörkare eller lila hår! hon lät så duktig och hon är ju faktiskt frisör så visst litar jag på hennes ord! om jag hade sett henne framför mig nu så hade jag skällt ut henne. mitt hår är flera nyanser mörkare och det är mer lila än rött nu. bitch. själva färgen på håret är snygg, trivs faktiskt i den, men det var inte såhär jag ville ha det från början? ville bara säga att om ni någon gång vill ha hjälp med vilken hårfärg ni vill ha, så gå inte till kicks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0