tredje juli

imorgon flyttar jag!!!!! :D har fortfarande inte förståt att jag ska flytta hemifrån, hur mycket jag än varit i den nya lägenheten. fast imorgon smäller det! mitt rum är helt tomt nu, bara en massa flyttkartonger överallt. kommer nog inte blogga på ett tag nu, har inte beställt internet till den nya lägenheten och min bärbara dator är fortfarande sönder. great! får ta och laga den någon gång. fast ska få låna min syster så länge :) hon är en snällis. en lika bra grej som händer imorgon är att malin kommer hem :D har saknat henne som en idiot. två hela veckor utan sin bästaste bästis är inte okej. blir nog massa kaffe på min balkong. öh. har inga möbler där ännu kom jag på? hahaha. söndag, då blir det kaffe på min balkong för då får jag bord och stolar av mammsen. sen på måndag blir det ullared med malin och jennsan, road trip with the best. måste sova nu så jag orkar imorgon :) önska mig lycka till. good night! puss & kram.




Kommentarer
best sister in the world

lycka till! de kommer bli så mysigt i din lägenhet! äääälskar dig mest i hela världen och det var skit kul att träffa dig innan 10000 pussar

2009-07-04 @ 00:45:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0