tjugoförsta juni

hej alla glada! :D sitter på jobbet nu, men har lunch för tillfället. är helt spidad idag! kanske beror på att jag drack en energidryck till frukost och att jag sovit tio timmar inatt? haha. var helt död när jag kom hem, somnade sjukt tidigt. sorry jennsan om du läser detta, glömde ringa för jag somnade direkt! ;p idag har jag mycket att göra, känns det som.. måste handla, städa hela lägenheten (igen), hämta kläder från källaren och sortera, hämta/lämna saker hos jennie och sen.. tanka! låter jättedumt, men jag har aldrig tankat?! vet inte varför, men det har blivit så att pappa har tankat alltid även om jag haft mitt körkort ett bra tag nu. haha, bättre sent än aldrig. ska hämta honom och agnetha på flygplatsen 04.00 imorgon bitti. roligt med tanke på att jag börjar jobba 08.00 dagen efter ;) har saknat gubben även om vi beter oss som ett gamalt gift par ibland. ska fortsätta jobba nu med beccan, hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0