nionde december

goderafton! .. . idag har jag varit jätteduktig! :) sov knappt fyra timmar inatt, värsta natten på länge. låg och vred och vände på mig i evigheter och kunde inte sluta titta på klockan. vaknade till sist helt pigg? gick och jobbade i kaos, sen kära ni.. promenerade jag i snön hela vägen från knutpunkten till dalhem! tog ca 50 minuter och var is kallt, men kände mig så duktig efteråt! haha :D fet jävla tumme upp för mig nu! hahaha. fick köldskador hemma hos malin efter min vandring så åkte hem. duschade i evigheter, sen var det ut för att åka pulka! hade velat göra det varje kväll! :D jävlar vilka backar, man flög åt helvete! haha. kom nyss hem och har packat ner mig i soffan med två täcke och en filt. fryser som en idiot! starta en film och mysa står på listan, dejtar nog bridget jones ikväll. den kvinnan får mig alltid på humör! ;) good night.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0