tjugoåttonde december

hej & jättemycket hej! :) hela min kropp värker och min mage är svullen så hungrig jag är. har inte ens tryck i mig frukost än och klockan är sju nu? är på jobb nu och det har varit kaos hela dagen, alla ska ut och shoppa på rean och trycka i sig en potatis samtidigt, haha. great! så fort jag slutar så ska jag springa hem och fixa mig inför min dejt.. med mig själv! ska laga all mat jag kan komma på, duscha en timme, göra ansiktsmask och mysa framför tvn med tio olika filmer. tänker inte rubba min röv en milimeter! försöka somna tidigt ikväll? har kommit in i en period då min kropp vägrar att somna, eller min hjärna vill inte. sitter uppe tills jag inte kan hålla ögonen öppna! :/ vet inte om det är för att jag inte tycker om att lägga mig i sängen helt ensam och glo i taket? ska nog ansöka om en inneboende som kan skeda med mig. inga saker får tas med! hahaha. snart ett nytt år.. hallelulja vad vi ska göra nästa år bra! jag ska bli bättre som person, både mot mig själv och andra :) dom andra jävla nyårslöftena om att inte röka, dricka eller göra något dumt håller man ändå aldrig. älskar att göra tvärtom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0