tjugotredje december

idag har jag haft ett riktigt jävla flyt! :) jobbet gick sjukt fort, timmarna bara försvann. och klänningen som jag blev så ledsen över som tagit slut på internet fanns idag igen och jag beställde hem en fort som fan innan den försvann, råkade klicka hem två faktiskt så nu måste jag välja vilken det blir på nyår. hoppas en av dom sitter snyggt iaf! :) efter jobb gick jag i stan och myste, solade (man ser mig knappt brevid mina lakan!) haha, beställde tid för mina naglar imorgonbitti och tittade även på skor i flera år men hittade inga. det var något litet fel på allt jag provade. jag och skor går inte ihop?! ;p haha. på måndag ska jag fixa mitt hår och sen ut och leta efter skor igen. min ända lediga dag nästa vecka, får gå barfota på nyårsafton annars! imorgon är det julafton! :D har myst ner mig i soffan nu med massa ljus och filmer. snart blir det dinner! hoppas ni får en fin julafton imorgon även om dom flesta får stanna hemma pga snön. PUSS :)



några av mina rosa glittrande julklappar! :) haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0