tjugonionde mars

fyfan vilken hemsk natt detta var, vaknade av att jag grät av mardrömmar. minns att det var en kille jag känner som var mördaren ;s helt sjukt. & det var första natten på en vecka som jag sov ensam, tur att jag inte behöver göra det ikväll igen. innan älskade jag att vara ensam, men inte längre! haha. sitter och väntar på min skjuts till malmö nu, jag har glömt ställa om klockan här hemma så är jävligt sen. orkar inte mig själv! tur att jag är snabb, kan tyvärr inte säga samma sak om min skjuts! fast nu tutar dom där nere, puss på er & stort grattis till min systers sambo som fyller 25 år idag!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0