trettonde mars

hur i helvete tänker svenska folket?! jag tror ni förstår vad jag pratar om. visst var texten och själva låten jättefin men att vi skickar iväg blekfisen efter den andre. förra året skickade vi iväg en transa som skrek och detta året ett flickebarn som är blekare än snön. ja.. melodifestivalen får mig alltid att bli sur. minns när måns sjöng för några år sen, mitt hjärta gjorde volter och jag satt och filmade honom från tv:n. satt i soffan i mitten av en fest och grät som ett liten barn. och jag skyller inte på alkoholen för denna killen får mig att bli knäsvag med bara ett leende. vi är snart tillsammans, var inte oroliga. jag ger aldrig upp hoppet! hahaha. nej jag orkar inte mig själv ikväll. jag röstade fleeeeera gånger på al fakir som tyvärr bara kom tvåa! äääääääh. får väll bara hålla tummarna att denna tösabit fixar det i oslo. nu ska jag packa ihop hela min hall.. ja ni läste rätt, på måndag lägger vi nytt golv i min lägenhet. puss på min underbara familj bara för det. & tack kära släkten för ikväll, alltid lika trevligt med våra diskutioner och mys i soffan, haha.


big love to my family.  ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0