tolfte november

tjing tjong! haha. äntligen har det lugnat ner sig, är helt slut idag! ;p sov länge idag eftersom jag råkade vara uppe till halv sex imorse. alltid roligt! :) mycket skratt i alla fall. när jag slutat jobba ska jag hem och slänga mig på soffan och inte röra mig förutom när jag måste byta kanal. hannah har kommit hem till skåne idag! :D wiho. ska få träffa den lilla pinglan imorgon! naaajs. lutar även mot en utgång imorgon! wiho. tog ledigt på söndag så man kan köra all out :) orkar inte festa och sen jobba dagen efter, har blivit en jävla kärring! haha. min syster kommer även till helsingborg, vi två tillsammans blir.. roleeeet! haha, med vårt jävla skratt och humor. gör nått. nu ska jag göra viktigare saker. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0