sjuttonde juli

sitter på jobb nu, har stressat sönder mig imorse med all mat och städning. föll pladask ner på röven nu! ;p haha. myste i hannah och björns stuga tillsammans med mallan och novisen från torsdag-lördag. jättemysigt! grillade, drack vin, spelade kort, badmintong, handlade godis och badade i sjön. helt avkopplande! meeeeer sånt tack.  vi blev så upp passade av hannah och björn, helt lyxigt! haha. ♥ bästa! nu är man tillbaka i verkligheten och känner mig helt trött, haha! var kanske skogskänslan. efter jobb ska jag handla något gott och köra hem och lägga mig i sängen tills jag tvingas gå upp! haha. bra att det regnar idag, slipper vi den ångesten! ska fortsätta jobba nu, haaaa de.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0