nittonde juni

detta är min sista arbetsdag sen har jag semster i två veckor! ;D har inte ens börjat packa min väska och ska sticka till malmö imorgon och sen vidare utomlands. jag är inte speciellt smart ;p haha. men får fixa allt när jag kommer hem. igår blev det kalas för lilla novisen som fyller fyra år på torsdag! :) hon fick hello kitty pennor som man blåser i, haha slutade med att vi alla satt vid bordet och ritade. lilla sötnosen! och ääääntligen har jag en ny mobil, har redan lärt mig den jävligt bra! haha. men alla mina nummer är borta så får fiska upp dom igen. nu ska jag fortsätta jobba, ha det bäst för det ska jag ha! ;D pussss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0