tjugosjunde mars

jag mår som jag förtjänar idag! jag har rört mig två gånger idag och det är när jag tog híssen ner till laserdome för att handla läsk. har nu ätit mat två gånger, choklad, glass med kolasås och druckit mycket läsk. letat i kylen ett antal gånger för att se om jag kaaanske hittar något gott! :D tittar på bachelorette nu, hon har ett antal hunkar att välja ut, undra om hon klarar av att hantera så många killar? haha. jag har en kille jag försöker hantera och det är inte alltid det enklaste! haha. nej skoja, han är bästaste. ♥ ikväll står det mys på min lista! tänkte hinna äta en gång till och kanske ställa mig i duschen? behövs nog sen allt dansande igår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0