sjuttonde oktober

jag har länge sagt att 'åh vad roligt det ska bli att plugga', just nu tar jag tillbaka dom orden! jag fattar inte? hänger inte med? jag tyckte bättre om gymnasiet när man gick till skolan varje dag och kunde fråga sina lärare. nu pluggar jag på distans eftersom det inte går ihop med mitt jobb annars. men fan vad mycket ansvar det är? man ska typ veta själv vad man ska göra, och detta var min tredje lektion? fattar noll iaf. var på en morgon kurs idag, och från och med nu ska jag bara gå på kvällskurserna där det är samma lärare, min gamla lärare. och att man måste prata engelska hela tiden? haaaalloooo, jag kan inte alla ord, såna krångliga! hahaha. vilka problem jag har va? ;) nu har jag lite mer hum om vad jag ska göra iaf. blir inte enkelt!

sitter på jobb nu, fick nyss en bamse beställning! fan vad duktig jag är egentligen, sjukt snabbt gick de. tar ett break från jobb i två dagar iaf. & på torsdag när jag är tillbaka så är det bara EN VECKA kvar här??? har lite ont i magen faktiskt. åker till stockholm på fredag morgon med babe och myser, och när jag kommer tillbaka har jag ett nytt liv. bara sådär! haha. men jag är proffs på att stressa upp mig i onödan ;p allt kommer gå bra, håller tummarna att vi får en lägenhet snart!!! nu ska jag fortsätta jobba, kör till babe ikväll, skönt att somna bredvid honom. tycker jag förtjänar lite massage efter min hektiska dag ;)

vill åka utomlands, nuuuuu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0