tjugoåttonde oktober

good morning! :D . .. sitter på tåget upp till stockholm nu, vaknade nyss av att hampe antagligen var utråkad och knuffade på mig. & vi sitter precis bredvid personalens typ "rum" så ett två tre så stänger en kille dörren och drar förbi gardinen sen trycks det upp en rumpa i fönstret?! hahaha. måste även tillägga att tjejen där inne sa innan dörren stängdes att hon jobba med den bästa personalen idag! ;) hahaha. två timmar kvar tills vi är framme, ska läsa mig tidning nu och se om man får ner någon frulle.

kunde inte jobba mina två sista dagar på mitt nu gamla jobb, jag är fan aldrig sjuk! aaaaldrig. men visst fan blir jag sjuk då. det blev värre så babe följde med mig till läkaren, dom suger! fick göra blodprov, koll med magen osv osv osv. sen säger dom att dom troooor det är en inflamation på tarmkörtlarna? jaha? vad är det? ingen stress berodde det på iaf. men ska knappra tabletter nu som tar bort smärtan i magen. kan ju tillägga att jag ser ut som en fet ko för tillfället, min mage står ut som en ballong och ser gravid ut! :p men har inte speciellt ont längre.

nu är hampe sjukt otolig och måååååste ha datorn! jag har ju faktiskt en tiding jag kan roa mig med. boys sucks! jag är lite arg på honom som glömde hörlurarna till datorn.. sen att jag glömde min plånbok i morse så vi fick köra rally hem, stackars hampes mamma, men vi hann med tåget? bigggg deal? haha. ;p bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0