nittonde september

igår städade jag äntligen hemma och fixade! ;) duktig jag är. gick och fikade med mina babes efteråt, semir åker hem till stockholm idag, det gillar inte vi andra! vill ha han heeeeemma. tog bilen och brumade till hampe sen, sov där inatt. mys! men tillbringade min kväll på akuten, han hade svårt att andas och det blev fan bara värre så hela familjen burrade in sig i bilen och körde mot sjukhuset i malmö. trevligt! nu har man varit där också! ;p haha. han fick veta att han hade astma :/ kul. medicin fixat, check! uppe med tuppen imorse och jaaaaa. :D där satt den. jag har en jävligt bra dag idag! alla tummar upp för mig. och e ciggaretten jag köpte fungarar faktiskt, har rökt sjukt lite. inte en ända cigg idag och så ska jag fan fortsätta. synd bara att jag inte har motivationen till att sluta, vill egentligen inte men måste typ.. haha. jobbet kallar, tja tja.

fuck you' oh here we go.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0