tjugotredje april

kom precis hem från mötet. folket tyckte jag såg blek och förjävlig ut, typ? så fort jag kom dit kände jag mig dålig igen. hemma känner jag mig frisk, har ingen att jämföra med. (förutom hampe som är en fisk..) får se hur jag mår imorgon, skulle bara höra av mig på morgonen. sjukt att jag får dåligt samvete när jag är sjuk! berättade för dom om det idag, fick reaktioner som 'men DU är sjuk, stanna hemma!' 'skit i oss, vi klarar oss, din hälsa är viktigare' 'vila nu upp dig imorgon så du kommer tillbaka frisk och glad som alltid' 'söta lilla du, man ska inte jobba om man inte mår bra' .. dom är så söta! ska krypa ner under täcket nu och titta på film, inget städande, inget dansande eller diskande. soooooooooooova is the shit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0