tolfte april

snacka om blogg torka? .. har haft fullt upp och inte pallat sitta vid datorn typ. blir lika arg varje gång, älskar att gå tillbaka något år senare och läsa om saker som var då. detta är ju ändå en slags dagbok! anyway, jag har fyllt år, 23 stora år! ;) fan man börjar bli vuxen nu, eller ja det är bara en siffra, känner mig inte speciellt vuxen. firade min födelsedag på en 50 årsfest! sjukt jävla roligt hade vi. träffade störts sköna människor. trodde faktiskt inte en sån fest kunde bli livad .. helt sjukt! veckan efter var seg, kände mig sjuk i tre dagar haha! ;p hade sen påsk ledigt, naaajs! på fredagen var vi på wallmans salonger! så jävla roligt. :D min mormor är nog världens sötaste. och tack till mamma och juan som bjöd på hela kalaset! ♥ på lördag var det påskmiddag/kalas, hela min jävla släkt fyller år nu! blev massa mat så tills slut deckade vi på soffan allihopa framför en film. var hemma mitt i natten! sen på söndagen kom mina fina vänner och hälsade på, beccan, anders & lilla theo och sen malin och lilla novisen. mysigt! hampe var inte riktigt van vid att ha barn i lägenheten, haha! lika bra att lära honom i tid ;) vill fan inte vara barnlös heeeeela livet. han ville nog känna sig ung så på kvällen ville han absolut ut och festa, något vi gjorde på etage! har fan inte haft så roligt ute på evigheter, inte för att jag går ut så ofta längre men ändå! haha. en helt perfekt kväll och när vi vaknade dagen efter skrattade vi så vi höll på att dö .. sjukt bra påsk! tummarna upp för det. & nu på lördag ska vi ha kalas för lilla mig. :) har aldrig fixat ett kalas för mig tidigare så ska bli spännande och se hur det går .. nu börjar snart revange på 3an! ;)


theo & nova. ♥    två favoriter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0