2013-11-09

Min halsbränna är borta! Så himla skönt. Hoppas nu bara att den stannar borta också. Jag och lillkillen är ett rätt bra team. ;) när jag tänker på att han snart är här så får jag ett fånigt leende på läpparna, små skrattar och blir helt lycklig i hela kroppen. Satt fan och små snyfta på bussen hem förra veckan för jag lyssna på en låt jag tyckte var fin! Haha. Dessa hormoner är inte att leka med. Gråter för dom mest tramsiga saker! Som att Anna bok i körslaget sa att hon skulle rida (minns inte exakt) men då börjar jag gråta och Hampe tittar på mig som att jag är dum i huvudet? Hahaha. Tyckte det var fint! Men ibland kan jag också bli livrädd, tänk så gör man fel eller blir en sån förälder man själv avskydde som barn. Fast tror vi kommer bli super föräldrar, mycket trams, flams och lek! ;p Hampe är helt underbar och jag är så glad att det är just han och jag som ska ha en knodd. High five till oss! <3 .. Ikväll ska vi fira Hampes lillasysters kille som fyller år med att gå ut och äta. Finns sushi där och jag ska trycka i mig! Fast längtar tills jag kan äta sushi med lax, ska fira med det när jag kommer hem från bb ;) haha. Det regnar ute nu, ska mysa ner mig framför en film tills babe kommer hem.  

73 dagar kvar. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0