2013-11-17

Idag ska vi träffa hela stora släkten! Sjukt länge sen vi sågs allihopa, minns typ inte? Måste varit i somras. Ska iaf ha gåsmiddag idag, jävligt bra tradition enligt mig då det är så gott. ;) hoppas bara den lilla är beredd på detta och gjort mycket plats i magen så jag får plats med all gås och sås. :) denna helgen har varit super najs, i fredags hade Hampe folk hemma som kolla fotbollen och drack. Kände piken och körde hem till Therese och hängde, blev pizza och mycket skratt. Haha! Väckte Hampe tidigt på lördagen och sa att klockan var 12, haha. Ville ut och kolla julklappar. Blev en massa till lilla hjärtat Alicia, vi hitta allt vi ville ha. High five! ;D sen åkte vi hem och myste, jag var lite sympati bakis med Hampe. Jag tror sånt smittar! Haha. Nu ska jag göra mig i ordning, hitta några kläder som passar. 

Fina mormor och Alicia.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0