2013-11-21

Ligger fortfarande kvar i sängen, funderar på vad jag ska äta till frukost? Är sugen på bacon men orkar inte gå och handla. ;p Hampe är ute på en långrunda med Ludde. Imorse när vi vakna så kändes det som julafton! Haha. Det är inte ofta vi kan ligga kvar och kramas i sängen då någon alltid ska jobba. :( Men idag jobbar jag 13-17, sen förra fredagen jobbar jag bara 50% för att varva ner med bebben. Vårt lilla hjärta, känns helt sjukt nu när det inte är lång tid kvar. Idag låg vi och prata om vad vi ska bli kallade, Hampe valde mellan pappa, kungen eller legenden? Haha jag dör lite. Vilka föräldrar vi kommer bli ;) världens bästa team! Nu ska jag kravla mig ur sängen och göra varmchoklad. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0