Sleep with me.

God fortsättning :) ..

Jag har nog somnat till 5 gånger på jobbet nu och vaknat av att det ringt. Ska aldrig mer vara uppe så sent som jag var igår om jag ska jobba dagen efter. Tro mig, man håller sig inte vaken ;p Har underhållt mig med att titta på shrek 3 hela förmiddagen haha, skit rolig ju. Har äntligen kommit på att man kan kolla på film i växeln också, så nu blir det inte baaaara super mario och internet ;D har jag det soft? Och tänk så, jag får betalt för att sitta på internet, kolla på film och prata i telefon då och då. i love it!

Åkte in till stan igår och mötte jennie, hon blev sugen på bakad potatis så vi fick vandra dit! GAhh.. vem säger nej till mat? INTE JAG! gick in om gott och sött och handlade godis, jag skulle ha 1 choklad, men det blev 6, som mig mormor sa en gång i tiden: petra, du måste behärska din mat längtan! HAHA.. ja, hon älskar vi alla! jennie kläckte ur sig att hon hade öl hemma, så vi satte oss på hennes balkong och drack våra öl och tog lite picx. we look so fucking good together! ;) GggRrr När jag äntligen hade somnat i sängen så vaknar man av att mobilen ringer och VIPS.. vi fick besök, besök som stannade tills jag gick.. haha, stannade till och med kvar! Så inatt sov jag 1 ½ timme om man ska vara exakt. så ni förstår nog om jag gäspar till då och då haha.. GE MIG EN SÄÄÄNG!

Imorgon blir det party non stop! Anthalya och robin ska ha fest och jag är vip, only me in the v.i.p! :) dom andra är bara vanliga gäster, haha.. me speciaallll! ;p nej, i have no life and i like to write on english to even if i can not hahaha.. jag är så proffsig, måste nog börja med engelska b snart.


image53

WE LOOK SO FUCKING GOOD!
Detta föreställer då: Sanja, Jag, Jennie och Malin
Vi är jävligt snygga, visst tjejer?


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0