raining men, i can't say no?

Tjabba Tjenna Hallå! ;D HAJ KAJJ..

sitter på jobbet nu och har det väldigt trevligt, fötterna på bordet och musiken i bakrunden. Man ska verkligen inte klaga på att vara gammal och jobba, detta är rena lyxlivet. Varvade nyss super mario ;> börjar bli ett riktigt proffs på det nu.. får kanske förnya mig men något annat? Blir så arg när jag dör! :(

- Johanna, nu ringer det en sån norsk igen.. jag vägrar att svara!
- Men Petra du måste svara!!
- Nej, jag vägrar, det är det vääärsta jag vet!

Idag ska jag nog inte göra något speciellt.. dunka dunka hight time! Ska nog se på film och sova. Försov mig i morse, icke goddi. men vad ska en ung kvinna som mig göra i sina bästa månader? Behöver min skönhets sömn. Det blir grädden på mosen! ;D

Nej nu ska jag ta en liten paus från mitt ansträngande arbete, ut i regnet och räkna vatten droppar. onödig fakta.. men finns det verkligen lika många stjärnor som världens sandkorn? Isåfall kanske jag ska sluta räkna? Börjar kännas hopplöst. Samlade på sniglar innan men dom rymde i jennies husvagn, sen våra vandrandra pinnar var hopplösa så dom släppta vi lös eller min sköt höna som jag besökte en gång, den var orange och fet! :D Sen hade vi däggdjur som man matade med te. Ganska äckliga faktiskt, spolade ner min i toalett stolen, men det erkände jag inte då ;p Sen.. jag har bestämmt mig för att börja samla på gräshoppor, gröna & sköna varelser. Dom gör sånna fula ljud lite väll mycket men om det blir problemas så tejpar jag bara dom så ljudet försvinner hihih PUSS..

   


Kommentarer
Johanna

- Hej, jag ringer från Norge
- Petra: Can you take it in english please, I dont understand?!
haha! :P

2007-07-24 @ 16:25:08
URL: http://winehouse.blogg.se
twinlestar

Haha, kommer aldrig glömma dom slemklumparna som du och jennie. Det var inte ens djur, det var nog bara slem. Men det var ju bra att ni matade dom med te iallafall ;)

2007-07-24 @ 16:51:00
URL: http://twinklestar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0