12 November

Haha jag har skit roligt just nu, tittar runder på youtube som ni kan se lite länge ner haha :D Jag vet, min humor är verkligen hemsk hahah men det verkligen skit roligt, hahaha, jag kan nog tänka mig att min syster skrattar också när hon ser detta för vi ligger ungefär på samma nivå :p Annars? Jag har bara varit hemma idag efter skolan, suttit vid msn, somnat i badkaret.. igen, ringt Jennie, umgåts med mamma. Ja, inte något speciellt alls faktiskt haha. Mitt liv är inte speciellt spännande men vadådå. Imorgon kommer Malin och hämtar upp mig, vi ska köra bil till skolan, inte varje dag man gör det liksom.. om man inte räknar med dom 5 minuterna pappa kör mig varje dag när jag bor hos honom haha MEN.. det hör inte hit för imorgon är det jag och Malin som åker. Slå det suckers haha :D

Denna helgen ska bli avkopplande, jag tror till och med jag ska köpa lite ansiktsmasker, och varför inte slå på stort och köpa fotmasker? För vem vill inte ha lena fötter en fredags kväll? För denna helgen gott folk, tro det eller ej, men så jag sitta hemma. Ja, ni hörde rätt jag ska sitta hemma och vara social med familjen och tänka på något förnuftigare än att vara ute och ha ångest dagen efter med huvudvärk. Så jag ska bada, basta, göra mina masker och äta mig väldigt fet på godis. Låter som en väldigt bra idé. Och sen ska jag vara med Malin och Nova också, glöm inte dom två sötnosarna!

                                       image257


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0