20 November

Jag kan inte fatta att det är julafton om ungefär fem veckor?! Känns som det var för bara någon månad sen vi låg på stranden och tjatade om att det var varmt och man var klibbig och törstig haha sanja brände sig till och med under fötterna när vi var på väg till gröningen :p turkiet.. grekland.. åh kan det inte vara sommar igen? det blir fan mörkt klockan 4 nu och ingen vill göra något för alla är så jävla trötta, wihooooo kuli kuli men jag ska iaf julpynta snart och baka med, ska göra ett pepparkaks hus, ja sånt man gjorde när man var 5 år och jag är 18 haha men det är tillåtet på julen, töntig musik och tomte mössor är mode under jule tiden så bara åk och handla om ni inte har! Och jag har fått ångest men fråga mig inte varför, tror nästan det är för helgen, som ni alla säkert redan vet så har jag börjat strejka med att lämna ytterdörren om helgerna, jag har blivit nykterist och hela det där köret, även fast dom flesta skrattar när dom hör det haha men men iaf just denna helgen som var nyss och nästa, det är ju nu som folket har börjat röra på sig?! Nu bjuds det på fester och folk som aldrig drar ut dom ska ut och festa och det är just nu jag har börjat med min strejk.. lite typiskt faktiskt.. tänkte ta ledigt från den, bara en helg eller två och kanske fortsätta senare för nu kommer ju faktiskt nyår snart också och alla dom där specialla dagarna och man måste ju avsluta året ordentligt så man kan hålla alla löften nästa
 
känner ni inte stämningen haha

                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0