2 Oktober

Jag vet att man inte ska skriva en massa dramatiska saker i sin blogg, ska inte trötta ut er.. men.. jag saknar honom. Saknar faktiskt alla gamla tider, känns som man blir äldre och äldre, kommer snart vara för gamal. "lev för idag, man vet aldrig vad som händer imorgon" ska nog börja med det. Kommer ångra mig när jag blir gammal om jag inte släpper detta snart.. Jag var rik på kärlek men nu är jag fattig, inte någonting finns kvar. Du kallar oss för vänner, men jag tror inte på sånt. Löjligt att låsas att något sånt finns.

Jag älskar mina tjejkompisar.. jag menar det från hela mitt hjärta. Ni gör mig verkligen glad hela tiden. När jag tänker på det så förstår jag att jag måste verkligen vara lyckligt lottad. Jag har dom bästa vännerna som finns <33 Hur mycket ni än får sitta och lyssna på mitt prat i timmar så klagar ni aldrig. Ni ställer alltid upp i vårt och torrt. Ni är bäst, i promise you! Vissa vet jag att jag kommer sitta med även när jag är 70 år gammal. Ni ska få klia mig på armen även då ;D

Idag vaknade jag halv fem.. på kvällen! Hade inte hört att min klocka ringde på morgonen och sen råkade jag sova lite för länge haha. Men jag har istället suttit och pluggat hela dagen. Har så mycket läxor nu att jag bara vill hoppa av skolan! Men jag vill ta studenten, i need to! :) har sedan suttit och fikat med jacky & lorena. Dom är så söta.. i love them! Snart fyller jacky år och då kan hon äntligen följa med oss ut. Alla blir så gamla nu, 18 år? Snart är jag 19.. Snart kommer ångesten haha.

Imorgon ska jag fika med caroline, sofie, emelie & jacky. Helsingborg består bara av fika.. det ända man gör! ;D Sen ska jag handla hårfärg för gissa vem som ska  bli brunhårig? Yes, jag ska bli brunhårig igen.. Väldigt snyggt. Sen ska jag åka hem till emelie och ha lite tjejkväll. Äntligen ska jag få dela säng med henne igen! :D  Haha, bodde hemma hos henne innan för alla er som inte hänger med. Men nu ska jag prata i telefon, min dagliga hobby sen ska jag plugga och sova.. see ya suckers! (k)



image123


                                          utgång i helgen tillsammans med mina två älsklingar! `vv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0