1 april

att bloggen inte har fungerat har varit ett stort skämt, för har dom ens gjort några förändringar? jag märker iaf ingenting :/ fyllde ju år igår, 19 stora år! :D var nere med tjejerna och fikade (semir inräknas där). sötisar var dom. åkte runt i rabhis bil lite och softade, sen var jag tvungen att dra hem, var helt slut. ja, för visst lät min dag ansträngande?! hahaha. i söndags ville jag festa till det vid 12 slaget med vin men jag kände det att ingen var sugen på min idé, och att dricka själv hemma en söndag är lite deprimerande haha ;p blir utgång på fredag iaf, ska fira då! jag har föresten fixat alla mina fickpengar till resan nu! :D WIHO! gäller bara att jag inte gör av med dom nu. jag har inte riktigt lyckats lura någon idag mer än jennie.. men hon är så jävla lättlurad! ;p hahaha. min syster försökte få mig att tro att hon hade en spik i huvudet, märks det att vi är från samma familj? haha.

hörde ett jävla bra citat idag: det blir vad du gör det till! stämmer riktigt bra också.

image825



Kommentarer
Hannah

blogg.se fick inte nya plattformen att fungera, så efter två dygn bestämde dem sig för att återgå till den gamla... ;/

2008-04-01 @ 22:42:19
URL: http://lovestain.blogg.se
sara

är de ni som är gyyy juuunit?

2008-04-02 @ 15:43:05
URL: http://sarissa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0