18 april

sitter och lyssnar på låten som är gjord till engla. jättefin! räddslan av att någon i ens liv ska försvinna kommer fram när något sånt här händer. man tar sina nära för givet, tror att dem ska finnas där varje morgon när man vaknar. men det är inte så enkelt att förstå, ingen i mina nära har gått bort, någonsin..

skolan var tråkig idag, hade bara en lektion. även om jag hade sovmorgon till elva så blev jag väckt klockan 09.00, fick inte så glada nyheter, men det kommer fixa sig nästa gång. åkte hem till malin efter skolan, lovat att färga hennes hår. många som blir blondiner nu tycker jag ;) snyggt. skulle egentligen blivit fika idag men allt segade sig så jag åkte hem och tittade på so you think you can dance. en fråga! är marvin ute ur spelet?! ;s för isåfall har jag missat ett avsnitt.. eller har dom delat upp det? :o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0