2 april

en riktigt jävla bra dag har det varit idag! :D vaknade på helt rätt sida. stack ner i stan efter skolan och fikade med jennie, sanja & sandra. har inte skrattat så mycket på länge ;p man borde skriva ner alla dumma citat man säger för det är så jävla roligt att läsa efteråt. handlade hårfärg och drog sen hem till sanja, har suttit där hela kvällen och myst. mitt hår blev bra, riktigt nöjd! :) top model 9, jag har längtat som en idiot och så handlar det bara om tillbaka blickar?! HELVETE. och så missade jag puss och kram sverige :( jag som ville se det skit mycket. ska snacka klart med mr.x nu och försöka få tag på den nya braiga låten med akon.

image830
                                                                             köra på lugg igen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0