.

image877pretty women . . .

jag började nästan gråta när jag tittade på pretty women. den filmen är en riktig klassiker. när jag hörde att en av mina vänner inte sett den så blev jag nästan sur, för vilken idiot missar filmen pretty women?! måste se till att köpa filmen. hvs är inte så modernt längre, haha. ska vandra runt sen och tvinga alla jag känner att se den!

nu spelar min jävla granne elgitarr igen med bas! jag vet inte om han är efterbliven eller bara dum i huvudet, men något fel är det. okej att folk gör nattmat för att somna, tar en cigg eller lyssar på ipod men vem fan spelar elgitarr innan sängdags?! har lust att ställa mig utanför hans dörr och sjunga pretty women högt som fan medan jag samtidigt plingar på hans dörr i takt till refrängen. sug på den min kära granne!


wow! pretty woman, walking down the street.
pretty woman, the kind Id like to meet. pretty woman,
I dont believe you it must be true,  no one could
look as good as you. mercy! pretty woman wont you
pardon me and pretty woman I couldnt help but see.
pretty woman, oh you look lovely as you could be, 
are you lonely just lik me








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0