26 april

godmorgon! :D ni mår säkert inte så bra idag, iaf inte om ni var ute. jag däremot mår som en pärla! :D kom nyss hem, blev att jag sov över hos malin igår. det var meningen att vi skulle titta på beck filmer men istället blev det mat, talang, berg flyttar in och sen balkongen hela kvällen! ;p haha. jättemysigt <3 man borde göra sånt oftare! hon bor ju bara 10 minuter ifrån mig, både hos mamma och pappa!

idag ska jag åka ut till min mamma. jasmine, adam & heda kommer till mig :) vi ska ha myskväll. denna helgen blir en stor bebis helg! ;p haha. men ingen mig emot. dom är sötisar! ska göra frukost nu och titta på en ny beck film pappa lämnade till mig. blir inget dunkers ikväll, biljetterna är slut eller vad dom yrade om :/ puss.

          
        



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0