7 april

oh vilken underbar morgon.. vilken underbar dag!
kan börja inlägget med att säga grattis till min syster! :D happy birthday to you! <3 kom aldrig upp till skolan imorse, har inte kunnat sova på hela natten. kul? min lärare som redan klagar. nejdå på filborna får ni aldrig vara sjuka, då kan något hemskt hända en. måste vara ärlig och säga att det var läskigt att vara i huset själv för första gången, inbillade mig en massa saker hahaha jättetrög. min bror visade mig innan hur man ser hur många sms man har skickat, jag har skickat 6564.. det är ungefär lika mycket med att man har inget liv! haha. intressesmurfarna hoppar av nyfikenhet! oh med känsla! :D imorgon är man ledig, rätt soft. vi på filborna ska jobba ihop lite pengar, vad väljer man.. arbeta en hel dag och få 100kr eller gå till skolan? jag remixar det och skiter i både jobb och skola och ger dom 100kr direkt från plånboken ;p haha. nu ska jag gå ner innan min vovve snear på mig och min nördhet, adjö!

                
                                                               man kan aldrig tröttna på akon.. åh..


Kommentarer
haaaaaaaaj hopp

tack så mycket min älskade plommongurka

2008-04-07 @ 22:10:08
URL: http://sarissa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0