det exploderade!

image870
jag har varit livrädd hela dagen. om man är ensam i ett hus och det är helt mörkt så inbillar sig dumma saker. jag har skrämt upp mig ordentligt hela dagen iaf. så när jag satt på övervåningen så hör jag något som en explosion, golvet skakade. jag trodde på fullaste allvar att jag skulle dö. sprang ner i källaren och tittade.. då hade tvättmaskin trillat rakt ner i golvet, och ni vet hur tung en sån är. den hade skakat så mycket att den hade flygit i golvet. men dumma jag trodde det var något värre, tur att det bara var den, eller bara och bara.. mamma blir nog inte glad när hon kommer hem från semestern. på tal om tvättmaskiner, jag tvättade för första gången idag och jag kan väll inte skryta med att jag lyckades? på något sätt blev min vit och svarta tröja grå.. den var mest svart så trodde jag kunde köra den med det men ickesånicke. skitsamma, det blev ganska snygg ändå ;p ska se en film till nu, godnatt!

i don't know whats happening. i'm confused. why do they all call me at the same time? i spent a long time to forget and now they just turn up. once in time they broked me down. should i think about it or just give them a new chans? or maybee i will play the game this time and give them what they deserve.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0